نوبت‌دهی اینترنتی بهترین دکترهای متخصص اورولوژی (جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی) در شیراز
نوشته شده توسط : مهدی امیری

نوبت اینترنتی مطب دکتر متخصص فوق تخصص اورولوژی شیراز

دکتر اورولوژی (جراحی کلیه و مجاری ادراری) پزشکی است که برای مراقبت از سیستم کلیه و مجاری ادراری انسان و دستگاه تناسلی مردان آموزش دیده است. 

دستگاه ادراری شامل کلیه، مثانه، لوله‌های حالب یا میزنای ها، و مجاری ادراری است. همچنین این پزشکان بیماری‌های و اختلالات مربوط به دستگاه تناسلی مردان شامل پروستات، بیضه‌ها و آلت تناسلی را هم درمان می‌کنند. همان طور که می‌بینید دکتر متخصص اورولوژی بر خلاف آنچه خیلی از افراد فکر می‌کنند، مختص مردها نیست. خانم‌ها و کودکانی که در کلیه یا مجاری ادراری خود مشکلی دارند هم باید به دکتر اورولوژی در شیراز مراجعه کنند. 

شما در دکترتو می‌توانید با بهترین متخصصین اورولوژی شیراز آشنا شوید، با آنها در مورد علائم و مشکلات خود به صورت تلفنی یا آنلاین و متنی مشورت کنید و برای مشاوره حضوری و معاینات دقیق‌تر نوبت بگیرید. 

چه زمانی باید به دکتر اورولوژی خوب در شیراز مراجعه کرد

یک فرد زمانی نیاز به مراجعه به دکتر اورولوژی در شیراز را خواهد داشت که در دچار بیماری‌های کلیه یا بیماری‌های مربوط به دستگاه ادراری مانند عفونت ادراری، تکرر ادرار، انسداد مجاری ادراری و غیره شده باشد. همچنین مردانی که دچار مشکلاتی در سیستم تولید مثلی خود هستند هم باید به این پزشک مراجعه کنند، برای مثال اختلالاتی مانند زود انزالی یا دیر انزالی، اختلالات نعوظ، ناباروری و غیره. 

علت مراجعه در کودکان کمی می‌تواند از بزرگسالان متفاوت باشد. مشکلاتی مانند شب ادراری، رشد غیرعادی بیضه‌ها عمده علت مراجعه کودکان به دکتر اورولوژی در شیراز است.  

بیماری هایی که دکتر متخصص اورولوژی درمان میکند

شایع‌ترین بیماری‌هایی که برای درمان آنها می‌توانید به دکتر متخصص اورولوژی در شیراز مراجعه کنید را در ادامه با هم بررسی می‌کنیم: 

  • بیماری‌های مربوط به کلیه مانند سنگ کلیه، عفونت کلیه، سرطان کلیه، کلیه پلی کیستیک، گلومرونفریت و غیره.
  • مشکلات مربوط به مثانه مانند سندروم مثانه دردناک، افتادگی مثانه، سنگ مثانه، التهاب مثانه، سرطان مثانه و غیره.
  • مشکلات ادراری مانند عفونت ادراری، شب ادراری و تکرر ادرار 
  • اختلالات نعوظ در مردان
  • اختلالات انزال در مردان مانند زود انزالی یا دیر انزالی 
  • ناباروری در مردان 
  • وازکتومی 
  • بیماری‌های مقاربتی زگیل تناسلی یا تبخال تناسلی در مردان
  • واریکوسل
  • مشکلات پروستات مانند بزرگ شدن پروستات و سرطان پروستات
  • و انواع سرطان‌های دستگاه ادراری و تناسلی در مردان مانند سرطان کلیه، سرطان مثانه، سرطان پروستات، سرطان بیضه، سرطان آلت تناسلی و غیره. 

و بسیاری از بیماری‌های دیگر که مرور تمامی آنها در حوصله این متن نیست. 

انتخاب بهترین دکتر متخصص و فوق تخصص اورولوژی شیراز

بهترین دکتر اورولوژی در شیراز کیست؟ چطور بهترین دکتر متخصص اورولوژی در شیراز را پیدا کنیم؟ در انتخاب متخصص و فوق تخصص اورولوژی در شیراز باید چه مسائلی را در نظر بگیریم؟ ویژگی‌های دکتر اورولوژی خوب در شیراز چیست؟ 

برای انتخاب بهترین دکتر متخصص اورولوژی در شیراز باید نکاتی را در نظر بگیرید؛ برای مثال دانش و اطلاعات پزشک در مورد سیستم ادراری و تناسلی چقدر است؟ 

تخصص و فوق تخصص پزشک چیست؟ پزشک مورد نظر شما در مورد درمان بیماری شما تجربه کافی دارد یا نه؟ همچنین نحوه ارتباط گرفتن پزشک با بیمار و برخورد پزشک و پرسنل مطب با بیمار اهمیت زیادی در انتخاب دکتر اورولوژی در شیراز دارد.  

دیگر مسائلی که در انتخاب دکتر اورولوژی در شیراز باید در نظر بگیرید بیمارستان‌ها و درمانگاه‌هایی که دکتر شما با آنها همکاری می‌کند. فراموش نکنید که در مورد بیمه‌های طرف قرارداد دکتر هم سؤال بپرسید. در آخر مطمئن شوید که نظریات و تجربیات دیگران در مورد پزشک را هم در تصمیم‌گیری خود لحاظ کنید. 

در دکترتو این اطلاعات و هر اطلاعات دیگری را که ممکن است نیاز داشته باشید می‌توانید به دست بیاورید. در ادامه لیستی از بهترین متخصصین اورولوژی در شیراز را برای شما فراهم کرده‌ایم: 

  • دکتر کیومرث ایزدپناه (متخصص جراحی کلیه مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی))
  • دکتر عبدالمجید ایلون کشکولی (متخصص جراحی کلیه مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی))
  • دکتر مسعود هاشمی (متخصص جراحی کلیه مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی))
  • دکتر محسن رستگاری (فلوشیپ جراحی لاپاراسکوپی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اندویورولوژی) / تخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی))
  • دکتر پرویز توکل (متخصص جراحی کلیه مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی))
  • دکتر محمد مهدی شفیعی (متخصص جراحی کلیه مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی))
  • دکتر ابوطالب ابراهیم پور (متخصص جراحی کلیه مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی))
  • دکتر اسماعیل خانلری (متخصص جراحی کلیه مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی))
  • دکتر آرمین عالیوند (متخصص جراحی کلیه مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی))
  • دکتر حیدر قدری (متخصص جراحی کلیه مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی))

سریعترین راه دسترسی به دکتر متخصص اورولوژی در شیراز

برای اینکه بتوانید به سریع‌ترین و راحت‌ترین شکل ممکن به دکتر اورولوژی در شیراز دسترسی داشته باشید بهترین کار مراجعه به وب سایت دکترتو است. در دکترتو در کمتر از ۱ دقیقه می‌توانید از پزشک مورد نظرتان در روز و ساعتی که برایتان مناسب‌تر است، نوبت بگیرید. 

اما راه سریع‌تری هم برای دسترسی به متخصص اورولوژی در شیراز وجود دارد. با استفاده از سرویس‌های مشاوره تلفنی و آنلاین دکترتو می‌توانید در کمترین زمان و به سریع‌ترین شکل ممکن با پزشک خود در مورد شرایط‌تان مشورت کنید و نگرانی‌ها و علائم‌تان را با پزشک مطرح کنید. 

گرفتن نوبت از دکتر متخصص و فوق تخصص اورولوژی در شیراز

گرفتن نوبت از دکتر متخصص ارولوژی در شیراز دیگر دردسرهای قبل را ندارد. با استفاده از سرویس‌های نوبت‌دهی آنلاین دکترتو به راحتی می‌توانید از پزشک مورد نظر خود در سریع‌ترین زمان نوبت بگیرید. 

برای این کار کافیست در سامانه نوبت‌دهی آنلاین دکترتو ثبت‌نام کنید و وارد پروفایل خود شوید. سپس با یک جستجوی ساده صفحه پزشک مورد نظر را پیدا کنید. در صفحه‌ی هر پزشک می‌توانید نوبت‌های خالی را مشاهده کنید و در روز و ساعتی که می‌خواهید نوبت خود را رزرو کنید. 

در صورتی که نوبت آزادی وجود نداشت با فعال کردن گزینه‌ی «آزاد شدن نوبت‌های دکتر را به من اطلاع بده» می‌توانید اولین فردی باشید از نوبت‌های آزاد دکتر مطلع می‌شود. 

درباره سایت نوبت دهی و مشاوره آنلاین دکترتو


با استفاده از دکترتو می‌توانید از دکترهای جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) در شیراز نوبت اینترنتی بگیرید. نوبت اینترنتی در دکترتو به روش‌های نوبت‌دهی حضوری، مشاوره آنلاین (تلفنی، متنی و ویدیویی) قابل انجام است. در صورت نیاز به ویزیت حضوری توسط پزشک می‌توانید از امکان مسیریابی روی نقشه استفاده کنید. البته همیشه نیازی به ویزیت حضوری توسط پزشک وجود ندارد و در بسیاری از موارد، مشاوره تلفنی و آنلاین می‌توانند راه‌حل مناسبی قبل از مراجعه حضوری به پزشک باشد.

دکترتو میزبان بیش از ۱۰۰۰۰ پزشک، روانشناس و متخصص درمانی در تخصص‌های پزشکی مختلف در سراسر کشور است و با تسهیل نوبت‌دهی پزشکان سعی می‌کند سطح سلامت جامعه را ارتقا دهد. امکان ثبت نظر درباره هر پزشک برای مراجعه‌کننده فراهم شده است تا سایر مراجعه‌کنندگان، قبل از ویزیت شدن، از نظرات در مورد دکترهای جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) مطلع شوند. با دکترتو به راحتی از تمام دکترهای ایران نوبت بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: